poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Wax Pilomax - Zadbaj o swoje włosy

Cześć

Moje włosy już od dawna są w opłakanym stanie zniszczone przed wszystkim farbowaniem oraz prostowaniem. Szukałam na różnych forach odpowiednich kosmetyków aby je trochę podratować i tak właśnie natrafiłam na kosmetyki do włosów firmy Wax Pilomax.
Przeczytałam o nich bardzo wiele pozytywnych opinii wiec postanowiłam sama je przetestować :)
Otrzymałam dwa produkty :
- Szampon głęboko oczyszczający do każdego rodzaju włosów
- Maskę regenerującą do włosów farbowanych na ciemne kolory i do skóry głowy Arabica WAX ColourCare

1. Szampon głęboko oczyszczający Pure Wax

Opis produktu :
Szampon głęboko oczyszczający Pure Wax do włosów zniszczonych, do stosowania przed maskami Wax. Skutecznie myje włosy i skórę głowy, nawet z nierozpuszczalnych w wodzie silikonów i substancji pozostających po środkach stylizacyjnych. Przygotowuje włosy i skórę głowy na regenerujące działanie masek Wax.

Skład:
Aqua, Soidum Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Piroctone Olamine, Aloe Barbadensis Gel, Panthenol, Ammonium Laureth Sulfate, Cocaminopropyl Betaine, PEG-8 Cocoate, Styrene / Acrylates Copolymer, Glycol Cetearate, Parfum, Coco-Glucoside, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Moja opinia :
Szampon rzeczywiście bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i przygotowuje do nałożenia maski , włosy po nim są gładkie i bardzo fajnie się układają. Nie powoduje u mnie żadnych podrażnień, a włosy pozostają świeże dłużej niż po szamponach innych marek. Zapach szamponu jest delikatny i bardzo przyjemny. Konsystencja również jest odpowiednia, bardzo łatwo się nakłada, szampon na włosach ładnie się pieni, ze spłukiwaniem również nie miałam żadnych problemów. Używam szamponu raz w tygodniu i jestem bardzo zadowolona, w połączeniu z maską do włosów Wax ColourCare rewelacja. Szampon jest bardzo wydajny, po skończeniu opakowania na pewno go jeszcze zakupie.

2. Arabica WAX ColourCare - maska regenerująca do włosów farbowanych na ciemne kolory i do skóry głowy z kretyna i ekstraktem z kawy

Opis produktu :
Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory. Przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru.

Skład :
Aqua,Cetearyl Alcohol,Behentrimonium Chloride, Coffea Arabica Seed Extract, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Glycerin,
Equisetum Arvense Leaf Extract, Lawsonia Inermis Extract, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin
Moja opinia :
Jestem zachwycona tą maska do włosów, i szczerze mówiąc to najlepsza maska jakiej do tej pory używałam. Po regularnym stosowaniu tej maski naprawdę widać efekty, oprócz tego ze po stosowaniu tej maski kolor  włosów wygląda idealnie, znacznie poprawiła ona stan moich końcówek które bardzo się rozdwajały. Moje włosy po zastosowaniu stały się mniej łamliwe, mocniejsze a nawet zauważyłam ze znacznie mniej mi wypadają. Mam suche włosy, a po tej masce są świetnie nawilżane miękkie i przyjemne w dotyku, maska nie powoduje obciążenia włosów również nie zauważalnym żeby po jej zastosowaniu włosy szybciej mi się przetłuszczały. Polecam tą maskę ponieważ ja po jej zastosowaniu otrzymała bardzo zadowalające efekty, stosuje ja raz w tygodniu, dodam jeszcze ze do maski używam szamponu tej serii który opisałam wyżej, dlatego nie wiem jak maska spisuje się bez niego ;)

Ogółem kosmetyki do włosów od wax pilomax bardzo przypadały mi do gustu i śmiało mogę polecić, dla każdego kto zmaga się z jakimiś problemami włosów :)

POLECAM !

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie slyszalam o tych odzywkach, chętnie je wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kosmetyki od Pilomax'a i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo dobroci slysze o tego typu maskach,chyba sama wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Ta wydajność i konsystencja powalają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te markę. Ostatnimi czasy głównie serię tricho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska idealna!

    OdpowiedzUsuń