wtorek, 25 kwietnia 2017

Pufy interiomobili

HEj !

Dziś chciałam wam pokazać piękne pufy które otrzymałam w ramach współpracy. Producentem puf jest Pan Roman Orlik, a jego produkty możecie zobaczyć na stronie sklepu internetowego
Na początku napiszę ze przesyłka przyszła do mnie ekspresowo, po zamówieniu pufy na drugi dzień były już u mnie. Otrzymałam dwie pufy jedną w kolorze jasno szarym drugą bordowa.



Są one wykonane z mikrofibry, bardzo przyjemne w dotyku. Szara pufą idealnie pasuje do naszego salonu, natomiast bordową podarowałam mojej mamie. Pufy są u mnie już od jakiegoś czasu, więc śmiało mogę wymienić wam kilka ich zalet.
Na pewno bardzo dobrze się na nich siedzi, nie są za twarde ani z miękkie jak co po niektóre pufy.
Materiał jest bardzo łatwy w czyszczeniu zabrudzeń, plamy znikają z niego błyskawicznie.
Pufy posiadają 4 nóżki na których stoją bardzo stabilnie, na pewno nie ma możliwości wywrócenia się. Oprócz tych wszystkich zalet oczywiście przepięknie się prezentują.
Zachęcam was serdecznie do odwiedzenia sklepów w których można zamówić pufy ponieważ ich wykonanie jest bardzo dobre a cena w porównaniu z innymi podobnymi produktami innych producentów naprawdę nie jest wysoka.

Produkty Pana Romana Orlika Moza zamówić również na allegro :

Zapraszam do obejrzenia asortymentu, bardzo szeroki wybór  oraz profesjonalne wykonanie :)

POLECAM !

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pufy ! :)
    Chętnie zajrzę do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne pufy, tez planuje zakup do mojego mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne pufy, ja szukam dla siebie pufa gamingowa widziałem w sklepie https://www.pufashop.pl/ i zastanawiam się nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń