niedziela, 16 kwietnia 2017

AUREUS international trade !

Witam

Jakiś czas temu nawiązałam współprace z firmą AUREUS international trade która zajmuję się dystrybucją i sprzedażą wysokojakościowych marek.
Miałam możliwość testowania niektórych z nich, wybrałam :
- ARDOR perfumowy do wnętrz w sprayu 250ml zapach Diamond oraz Amber
- Hipoalergiczne listki piorące SMART (do odzieży dziecięcej)
- GEM magiczna gąbka



1. ARDOR perfumowy do wnętrz w sprayu 250ml zapach Diamond
Inspirowany naturą zapach DIAMOND to leśne aromaty zamknięte w jednym akcencie. Niezwykle wyraźne, ale równocześnie
przyjemne nuty białego mchu i leśnego podmuchu wiatru dają poczucie świeżości w całym domu.


Ten zapach zdecydowanie jest moim ulubionym, jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona.
Zapach delikatny a zarazem intensywny, utrzymuję się bardzo długo. Rzadko stosuje odświeżacze powietrze ponieważ często ich zapach po jakimś czasie był dla mnie zbyt mdły.
Zdecydowanie polecam Ardor DIAMOND dla osób lubiących świeże i delikatne zapachy, u mnie spisuje się świetnie :)

2. ARDOR perfumowy do wnętrz w sprayu 250ml zapach Amber
Zapach Amber to elegancja w prostym wydaniu. Wyraźne nuty pomarańczy w połączeniu z bergamotką i odrobiną róży sprawiają że zapach przywodzi na myśl odległe kultury orientu. Nuta pomarańczy i dodatek bergamotki z figlarnym akcentem liczi i jaśminu to nowoczesność w ciekawym wydaniu.

Dla mnie zapach bardzo intensywny, ale również przyjemny. Ja wole delikatniejsze zapachy, dlatego ten zapach podarowałam mojej babci która jest nim zachwycona. Polecam go dla osób lubiących słodkie, intensywne zapachy.

3. Hipoalergiczne listki SMART dla dzieci
Hipoalergiczne listki do prania smart są przeznaczone do prania rzeczy dziecięcej. Każdy listek waży jedynie 3 gramy i wystarcza na jedno standardowe pranie. Listki Smart nie podrażniają skóry, w pełni wypłukują się podczas płukania nie pozostawiając żadnego osadu na włóknach który potencjalnie mógłby doprowadzić do podrażnienia. Po użyciu pranie pozostaje naturalnie i przyjemnie miękkie.

Listków używam do prania ubranek mojego synka i jestem z nich bardzo zadowolona, jest to produkt hipoalergiczny dlatego, bezpieczny dla dzieci już od pierwszych dni życia. Są bardzo wygodne w użyciu, można je stosować również do prania ręczonego bardzo łatwo się rozpuszczają, całkowicie wypłukując się z tkanin. Świetnie radzą sobie z zabrudzeniami i pozostawiają delikatny zapach świeżości. Ubranka po wypraniu w listku są bardzo przyjemne w dotyku. Listków wystarcza na
14 prań, ja moje opakowanie prawie już zużyłam i planuje zakup kolejnego. Wszystkim mamom również polecam ich zakup, z pewnością produkt was zadowoli :)


4. GEM 4szt Magiczna gąbka do usuwania brudu
• magiczna gąbka do usuwania brudu
• 4 sztuki
• wystarczy zwilżyć wodą
Magiczna gąbka Gem usuwa zabrudzenia bez konieczności używania detergentów. Rewolucyjny sposób na pozbycie się trudnych plam z różnorodnych powierzchni. Zabrudzenia można usunąć wyłącznie przy użyciu gąbki i wody. Magiczna gąbka służy do skutecznego czyszczenia dowolnej powierzchni: podłóg, płytek, fug, sprzętu AGD, ścian piekarników, podeszew butów, wnętrz samochodów oraz felg. Nawilżoną wodą gąbką należy pocierać czyszczoną powierzchnię aż plama zostanie usunięta. Gąbka zużywa się w trakcie czyszczenia.


Ja używam jej głownie do mycia sprzętów kuchennych, blatów oraz okien ! Sprawdza się rewelacyjnie, nie pozostawia żadnych smug, mycie nią to przyjemność. Dużym jej plusem jest to ze nie musimy dodawać żadnych płynów, wystarczy sama  woda a gąbka doskonale radzi sobie z brudem. Bardzo polecam ten produkt.

Jeszcze raz zapraszam serdecznie na stronę 
gdzie znajdziecie opisane przeze mnie jak i wiele innych produktów. 

8 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty, szczególnie ta gabka !

    OdpowiedzUsuń
  2. przeglądałam strone i znalazłam tam wiele fajnych produktów !

    super post

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta gąbka oraz informacja w opisie o czyszczeniu fug. Mam jasne kafle co za tym idzie jasne fugi, które bardzo szybko się brudzą a szorowanie ich jest bardzo męczące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam jej zakup :) świetnie się spisuje

      Usuń
  4. Zainteresowała mnie ta gąbka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy :D Zaintrygowałam się!

    OdpowiedzUsuń