poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Mama`s - Krem przeciw rozstępom dla kobiet w ciąży

Krem przeciw rozstępom :



Skład
Aqua, Cetearyl Alcohol,PPG-11 Stearyl Ether, Isopropyl Palmitate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride, Phosphate, Parfum, Propylene Glycol, Tocopherol Acetate, Methylsilanol, Hydroxyproline Aspartate, Butylene Glycol, Sodium Benzoate, Alcohol Denat., Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Wskazania
Krem do intensywnej pielęgnacji skóry w czasie ciąży i po porodzie zapobiega powstawaniu rozstępów i nasilaniu się już istniejących. Zawarty w kremie Hydroxyprolisilane CN®, zwany aktywatorem młodego kolagenu, stymuluje podziały komórkowe skóry dzięki czemu poprawia jej strukturę i elastyczność

Dawkowanie
Stosuj krem dwa razy dziennie.


Moja opinia :
Zaczęłam używać go dość późno bo dopiero w 7 miesiącu ciąży, przez ten czas drobne rozstępy zdążyły mi się już pojawić. Od 7 miesiąca zaczęłam stosować krem regularnie dwa razy dziennie
( rano i wieczorem ) i żadne nowe rozstępy jak na razie się nie pojawiły. Krem fajnie nawilża skórę, dodatkowo dość przyjemnie pachnie. Jestem zadowolona z działa kremu, żałuje tylko że nie miałam okazji przetestować go wcześniej :)

POLECAM !

2 komentarze:

  1. wydaje się być całkiem fajny :)
    będę pamietać kiedy bede w ciazy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywalam tego kremu i jestem zadowolona z efektów

    OdpowiedzUsuń