poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Mama`s - Krem do pielęgnacji biustu dla kobiet w ciąży

Hej, dziś recenzja
kremu do pielęgnacji biustu dla kobiet w ciąży




Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol, PPG-11 Stearyl Ether, Isopropyl Palmitate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Tripeptide-10 Citrulline, Tripeptide-1, Lecithin, Xanthan Gum, Carbomer, Triethanolamine, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Acetyl Hexapeptide-38, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat., Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Właściwości:
Krem do intensywnej pielęgnacji biustu w czasie ciąży i po porodzie chroni delikatną skórę przed wysuszeniem, poprawiając jej napięcie i gęstość. Obecne w kremie opatentowane kompleksy peptydów i białek nie tylko aktywują  komórki skóry do produkcji kolagenu, ale również chronią przed rozpadem, dzięki czemu skutecznie zapobiegają wiotczeniu skóry.

Sposób użycia:
Stosuj krem raz lub dwa razy dziennie w zależności od kondycji skóry.

Moja opinia :
Krem bardzo intensywnie nawilża skórę, stosuje go raz dziennie. Jest bardzo wydajny, konsystencja jak dla mnie mogłaby być odrobinę gęstsza. Nie zważyłam żadnych specjalnych efektów po zastosowaniu, ale na pewno w jakimś stopniu poprawia kondycje skóry piersi :)

2 komentarze:

  1. wypróbuje kiedy bede w ciazy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz po ciąży jeden i drugiej, ale kp wiec chyba wypróbuje! Jestem ciekawa bo nigdy o nim nie słyszałam.
    Zapraszam tez do mnie w wolnej chwili! :)
    Zwyczajnieniestabilna.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń