wtorek, 4 kwietnia 2017

Cudowności od Little things !

Hej,

Dziś chciałam pokazać wam świetną stronę na której możecie zamówić :
koszulki, bluzy, magnesy, torby ekologiczne, poduszki z nadrukami !
Wybór na stronie jest bardzo duży i z pewnością każdy znajdzie tu
coś dla siebie.
Ja zamówiłam Kubek z nadrukiem : Coffe is always a good idea 
od razu wpadł mi w oko, uwielbiam pić kawę, a w tym kubku jest to jeszcze przyjemniejsze !
Kubek jest ceramiczny, możemy myć go w zmywarce i nie martwić się o to że nadruk się zetrze :)




Kolejną rzeczą którą wybrałam jest torba ekologiczna bawełniana z napisem 
Torba bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła jest świetnie uszyta , a materiał bardzo trwały.
Miałam już inne torby tego typu i po praniu nadawały się niestety do wyrzucenia, ta natomiast
po praniu zachowała swój kolor, kształt i również nadruk nie uległ zniszczeniu. Uwielbiam tą torbę i zabieram ją na każde zakupy. Naprawdę polecam jej zakup ! Wzorów jest bardzo dużo można zamówić również z nadrukami zwierząt, lub z nadrukami z filmów ! :)




Serdecznie zapraszam do przeglądnięcia asortymentu sklepu :)

26 komentarzy:

  1. o jaaaaa... masz asta <3 kocham tą rasę. co do marki to już patrzę co mają jeszcze w ofercie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moja Suzka moja modelka która musi być na kazdym zdjeciu :D

      Usuń
    2. już lubię za to Twój blog, kocham TTB i obserwuję:)

      Usuń
  2. Fajny kubek, a cytat na torbie jeszcze lepszy!��

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają bardzo ciekawy asortyment :) Wybrałaś świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie zajżęc do sklepu.
    Cudeńka wybrałaś.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek jest świetny ! :))) musze taki mieć !

    OdpowiedzUsuń
  6. torba ładna. ja mam ich w brud w domu, na zakupy są fajne :d
    a kubków nigdy dosc

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten kubek, zastanawiam się, czy sama go sobie nie sprezentować :D

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceny nie są złe :) Więc dla każdego z pewnością się coś znajdzie dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba, a ten pies - genialny! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. mega fajne rzeczy wybrałaś :D

    Zapraszam do siebie

    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koleżanka pracuje w takim sklepie i też całkiem niezłe to wychodzi ale nie bardzo w moim guście :P

    OdpowiedzUsuń
  12. O ładne rzeczy, muszę przejrzeć tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubek idealny dla mnie! :D Miałam okazję zamawiać z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona z jakości rzeczy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajrzałam na stronę. Fajne rzeczy można tam znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę sobie kupic taki kubek. Kubek prawdziwego kawosza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieseł jak się wcisnąl na zdjęcie, ewidentnie chce troszkę się pokazać haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kubki i ten Twój też bardzo mi się podoba :)
    Słodki piesek! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy na stronie :)
    Chyba zamówie sobie poduszkę

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy na stronie :)
    Chyba zamówie sobie poduszkę

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie rzeczy fajne, estetyczne i przydatne na co dzien :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam różne gadżety z napisami. Ten na kubku do kawy jest świetny! :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie to ciekawy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń