czwartek, 30 marca 2017

Wywołaj wspomnienia - SnapBook !

Hej !

Każdy z nas uwielbia zdjęcia, lubimy zawieszać je na scianach w pieknych ramkach, tworzymy swoje fotoksiążki, albumy, wywołujemy zdjęcia w przeróżnych formach, dlatego dziś chciałam zaproponować wam SnapBook.

Opis producenta :

SnapBook to album zawierający 50 zdjęć, do którego co miesiąc sami projektujemy okładki.
Dzięki perforacji każde zdjęcie można z łatwością wyrwać ze swojego albumu i podarować je bliskiej osobie ;)


SnapBook to świetna forma wywoływania swoich wspomnień, możemy stworzyć swój album bezpośrednio z telefonu pobierając aplikacje SnapBook. Zdjęcia możemy wybrać z galerii telefonu jak również z naszego instagrama oraz facebooka. Wszystko działa bardzo sprawnie, a stworzenie snapbooka zajmuje krótką chwilę
Zdjęcia są w bardzo dobrej jakości a cena 19.99 zł z opcją darmowej wysyłki tylko zachęca do kupna produktu. Realizacja zamówienia przebiega bardzo szybko. Zachęcam was do odwiedzenia ich strony internetowej na której można wybrać również inne bardzo ciekawe opcje wywołania zdjęć oraz zapraszam do zaobserwowania ich profilu na IG  :)






Dla was również mam niespodziankę  :
Voucher -15% na SnapBooka z kodem : olaaaga


Zapraszam do pobrania aplikacji mobilnej lub zamówień przez stronę internetową :

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda rewelacyjnie, pierwszy raz słyszę o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra pomysł ! Zajrze na ich stronke

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie świetna alternatywa do przechowywania zdjęc.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne się wydaje i jeszcze w przystępnej cenie. Fajna propozycja na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna rzecz. Najfajniej jeśli to by robić systematycznie i mieć tak dużo takich albumów. :)

    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł ! Ja miałam okazję nabyć instabooka, ale o snapbooku jeszcze nie słyszałam ! Zdecydowanie mi się podoba ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo fajnie, pierwszy raz słyszę o czymś takim :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wywołać zdjęcia można w wielu miejscach, ale najpopularniejsze jest teraz wywoływanie zdjęć online, ponieważ korzysta się ze standardowych formatów, jak i dodatkowych możliwości, jak w Twoim przypadku. Chcą wywołać zdjęcia warto wcześniej zerknąć na stronę https://www.dailyvibes.pl/single-post/wywolywanie-zdjec-online-porownanie-ofert aby dowiedzieć się, gdzie zrobić to tanio.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie się zastanawiam nad tym, czy wywołać zdjęcia i ja to zrobić, aby były pięknie. Na stronie https://www.superdzieciaczki.pl/2020/07/wywoywanie-zdjec-w-domu-jak-sie-za-to.html?m=1 widziałam kilka wskazówek i myśle, że mogę z nich skorzystać. Interesuję się takimi rzeczami i fotografią, więc czytam sobie o tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł! Warto go rozwazyć

    OdpowiedzUsuń