wtorek, 28 marca 2017

Prosto do celu z Nawigacją Navitel E100

Cześć,

Niedawno nawiązałam współprace z marką Navitel 
dzięki której miałam  możliwość testowania Nawigacji NAVITEL E100


W zestawie do nawigacji znajduje się :
  • Osobiste urządzenie nawigacyjne Navitel E100
  • Uchwyt samochodowy (przednia szyba)
  • Ładowarka samochodowa 12V-24V
  • Kabel Mini-USB
  • Rysik
  • Instrukcja obsługi



Nawigacja Navitel E100 jest to 5 calowe urządzenie z procesorem 800 MHz Cortex-A7.
Posiada 4 GB pamięci wbudowanej oraz slot dla kart microSD do 32GB umożliwiający instalację dodatkowych map.
W urządzeniu mamy mapy kilku krajów takich jak : POLSKI, BIAŁORUSI, ESTONII, LITWY I ŁOTWY - co nam w zupełności wystarcza ponieważ podróżujemy głównie po Polsce.
Dla podróżujących więcej poza granicami kraju oczywiście mamy możliwość dokupienia map za pomocą programu Navitel Navigator. Dużym plusem nawigacji jest darmowa aktualizacja map co kwartał, dożywotnio. Urządzenie nawigacyjne oparte jest na systemie Windows CE 6.0. Windows CE to uniwersalny system operacyjny, ceniony przez użytkowników na całym świecie. Prosty i intuicyjny w obsłudze.
W trasie urządzenie również sprawuje się doskonale, mój mąż jest bardzo zadowolony.
Ekran jest bardzo wyraźny optymalna jasność gwarantuje dobrą widoczność zarówno w dzień jak i w nocy, ekran posiada funkcje 3D.
Dotyk działa bez zarzutu, nie zacina się, głos również jest bardzo dobrej jakości. W urządzeniu wbudowywany mamy również asystent pasa ruchu co bardzo ułatwia nam poruszanie się po dużych i nieznanych miastach, umożliwia nam to bardzo łatwe pokonanie dużych skrzyżowań oraz niezboczenie z pasa ruchu.
W nawigacji wbudowany jest Tryb ciężarowy z którego ja nie korzystałam, ale na pewno przydatny będzie dla kierowców samochodów o dużej masie podróżujących na terenie polski.
Nawigacja informuje nas również o fotoradarach, posiada też rozbudowaną bazę POI.
POI to punkty użyteczności publicznej takie jak bankomaty, restauracje, czy atrakcje turystyczne.
Kolejną bardzo przydatną funkcją jest ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości, bardzo przydatna funkcja w zimie czy w mocnym deszczu kiedy łatwo o  nieuwarzenie znaku.
Nawigacja jest zgrabna, elegancka i bardzo łatwa do zamontowania w samochodzie.
Według mnie urządzenie NAVITEL E100 jest to nawigacja, łącząca doskonałą jakość ze świetną ceną, dzięki niej zawsze trafimy do celu ! :)

POLECAM !




7 komentarzy:

  1. a Jaka cena takiej nawigacji ?

    OdpowiedzUsuń
  2. a Jaka cena takiej nawigacji ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyzwoity GPS. Przydałby się mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie kupię go mojemu tacie na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny gadżet dla każdego, myślałem kiedyś sobie kupić ale cóż jakoś nie Miałem okazji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam ze jest to fajny gadżet, zwłaszcza dla tych którzy dużo podróżują. W dodatku ceną jest przystępna :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń