sobota, 25 marca 2017

Bionigree - Odżywka nawilżająca do włosów

Witam,

Od jakiegoś czasu testuje odżywkę nawilżająca do skóry głowy i  włosów z ekstraktem z czarnej porzeczki Bionigree



Właściwości :
intensywnie odżywia, odbudowuje i nawilża zniszczoną zabiegami i nieprawidłową pielęgnacją strukturę skóry głowy,  zapewniając właściwą ochronę przed szkodliwymi czynnikami. Odżywka chroni komórki macierzyste skóry głowy, opóźniając starzenie się komórek i zmniejszając oznaki ich starzenia, wzmacnia włosy i cebulki włosowe, zapobiega elektryzowaniu się włosów.


Sposób użycia :
Nałożyć na skórę głowy po umyciu, delikatnie rozprowadzić na skórze, pozostawić na 15 minut następnie dokładnie spłukać

Moja opinia :
Odżywa Bionigree bardzo pozytywnie zadziałała na moje włosy.
Po zastosowaniu odżywki włosy są gładkie i bardzo ładnie się układają.
Odzywkę bardzo łatwo nałożyć, nie miałam również problemów przy spłukiwaniu. Zapach dla mnie nie należny do zbyt łądnych lecz po spłukaniu  zmienia się na bardzo przyjemny.  Mam bardzo wrażliwą skórę głowy, skłonną do świądu po zastosowaniu niektórych szamponów i tu odżywka bardzo mi pomogła ponieważ świetnie łagodzi podrażnioną skórę głowy. Zauważyłam również że po dłuższym stosowaniu  włosy zaczęły mi mniej wypadać.
Oceniam odżywkę bardzo pozytywnie i polecam dla osób z wrażliwą skórą głowy.
Ma również bardzo fajny naturalny skład.
Cena odżywki to około 65 zł , myślę ze nie jest wygórowana ponieważ stosowanie odżywki
regularnie znacznie poprawia stan włosów.

Więcej informacji na temat tego kosmetyku zajdziecie tutaj :


5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, chyba będę musiała przetestować tą odżywkę :)
    kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny produkt , musze zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny produkt, musze zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielka fanka wszelkich odzywek do włosów! :) Nie słyszałam o tej odzywce wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szkoda że cena zaporowa bo chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń