poniedziałek, 13 marca 2017

POWER BANK od IziGSM

Witam,

Dziś coś dla osób często będących poza domem czyli przenośna ładowarka ze sklepu


Rozładowana bateria już nigdy nie będzie dla Ciebie problemem...

Lekki Ultra-cienki Power Bank SLIM 9,8mm z solidna metalową obudowąs.
Ładowarka o dużej pojemności aż 20000 z wbudowaną latarką LED jest niezastąpionym gadżetem w podróży.
Pozwala na ładowanie dwóch urządzeń jednocześnie.




Bateria ma niewielkie wymiary, więc zabieranie jej ze sobą nie będzie uciążliwe i nie zajmie dużo miejsca w plecaku, czy torebce.
Produkt posiada niezbędne zabezpieczenia przed przeładowaniem, zwarciami oraz całkowitym rozładowaniem.
Ładowarka automatycznie wykrywa i ładuje podłączone urządzenie

W zestawie kabel USB z końcówką microUSB.

Specyfikacja:

  • Pojemność: 20.000 mAh 3,7V
  • Port: USB i microUSB
  • Waga ~175g
  • Wejście: DC 5V 1A
  • Wyjście: DC 5V 2,1A, DC 5V 1A,
  • Powerbank posiada 2 wyjścia USB
  • Bateria: Li-polimerowa
  • Wskaźnik poziomu naładowania: 4 diody LED
  • Ładowanie powerbanka: z portu USB lub ładowarką sieciową dowolnego urządzenia USB
  • Wymiary: 76x153x9,8mm
  • Gwarancja: 12 miesięcy


Power Bank działa bez zarzutu , bardzo często używam go poza domem, a czasem zdarza mi się nawet ładować nim telefon w domu. Cena to 57,79 zł nie jest wysoka a power bank jest jest w wart :)
Jeżeli ktoś z was planował właśnie zakup to zapraszam na tą stronę :


POLECAM !

14 komentarzy:

  1. Znam i bardzo sobie chwalę ! :)
    Jest niezawodny i niezastąpiony w kryztysowych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, pojemność ma naprawdę sporą, duży plus za lekkość! Mam też powerbanka o dużej mocy, który niestety jest ciężki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy, więc super! Pojemność także ma świetną.. I jakoś w takim wypadku nie przeszkadza mi gramatura! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie wyjazdów i większych wyjść bez tej przenośnej ładowarki. Twoja wyglada uroczo, sama bym taką chciala ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Swojego powerbanka oddałam chłopakowi i muszę zaopatrzyć się w nowego. Zastanowię się nad zakupem tego, który polecasz, wygląda naprawdę uroczo i cena również jest zaskakująca!


    irrytacja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor nie dla mnie, ale widze na stronie w innych kolorach, zastanawiam się nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zamierzam kupić powerbank, może wybiorę właśnie ten ;)
    Hmm muszę w końcu zdecydować się na jakiś ;)

    Zapraszam do mnie i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/unusual-stairs-stylizacja8.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super gadżet, na podróże w sam raz. Muszę sobie kupić taki gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Power Bank to świetna rzecz! Sama używam poobnego i jestem strasznie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio chodzi za mną power bank, muszę koniecznie sobie kupić :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie coś jest super, ja musze koniecznie zakupić. Pojemność ma naprawdę sporą.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie :) często pada mi bateria...
    Kolor bardzo ładny, jeden z moich ulubionych.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się taka bateria ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim bardzo stylowa i elegancka ładowarka! Coś dla mnie :)
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń