czwartek, 16 marca 2017

Foto-książka Alanka

Witam,

Dziś chciałam pochwalić się wam moja foto-książką od :
którą miałam przyjemności przetestować ;)
Otrzymałam kupon rabatowy o wartości 200 zł dzięki któremu mogłam stworzyć swoja własną foto książkę, od razu wiedziałam ze będzie to książka ze zdjęciami mojego synka ;)
Za niecały miesiąc będzie obchodził swoje pierwsze urodziny dlatego pomyślałam  ze będzie to dla niego świetny prezent i oczywiście cudowna pamiątką ;)



Ze strony producenta pobiera się program w którym bardzo łatwo możemy stworzyć swój projekt foto książki.
Ja wybrałam foto książkę w twardej okładce, z błyszczącymi kartkami, i jestem w 100% zadowolona.
Książka z Niemiec przyszła błyskawicznie, jej wykonanie jest bardzo dobre, jakoś zdjęć w książce jest świetna, kolory przepiękne wiec śmiało mogę polecić wszystkim :)
Zresztą zobaczcie sami














Polecam i zachęcam do stworzenia własnej foto-książki :) 



9 komentarzy:

  1. To taki chyba jakby album tylko lekko zmieniony, Fajna sprawa zwłaszcza dla takiego takich małych dzieci jak on.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta foto ksiazka. Też planuje taka zrobić ze swoich zdjęć. Myślę że będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetna pamiątka. :) Żałuje ze nie mam swoich zdjęć w takiej formie. Współcześnie mamy tysiące bylejakich zdjęć na dyskach komputerów, dlatego tym bardziej cenne jest każde wywołane zdjęcie. Warto co jakiś czas wybrać się do fotografa i wywolaś parę zdjęć, przyjemniej oglądac je w takiej formie niż na pulpicie. Pozdrawiam

    zapraszam do mnie:http://konceptualnik.blogspot.com/ Konceptualnik

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta foto ksiażka. Też chcę taką zrobic tylko mialam male wątpliwości :) Swietny pomysl ;D Mega post bede wracac . Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Foto książka to świetny prezent i super pamiątka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za cudowna pamiątka! Sama chętnie chciałabym w takiej formie obejrzeć swoje zdjęcia dzieciństwa :D
    Cudowny chłopiec!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest to świetny rodzaj pamiątki! :D jak i na prezent super pomysł! :D
    pozdrowienia! :) udanego piątku i weekendu!

    OdpowiedzUsuń